Informujemy, iż nasza strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych. Pozostanie na stronie oznacza zgodę na ich wykorzystanie.

Centrum Nowoczesnych Technologii

Naprawa laptopów OZONET Kraków - serwis

Jak utworzyć nowe zlecenie

naprawy sprzętu w naszym serwisie?

1. Zgłoś naprawę/ utwórz zlecenie serwisowe.

Możesz to zrobić na dwa sposoby :
a) Samodzielnie utworzyć zlecenie naprawy (dodać naprawę) online : kliknij tutaj, aby utworzyć naprawę
b) Telefonicznie lub mailowo :
Możesz skontaktować się z nami bezpośrednio telefonicznie (tel. 785-240-440) lub wysyłając e-mail na adres (kontakt@ozonet.pl), aby nasz pracownik założył takie zlecenie w Twoim imieniu.

2. Przygotuj komputer do wysyłki.

Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć swój sprzęt. Komputer najlepiej umieścić w kartonie, dodatkowo zabezpieczając go w środku folią bąbelkową, styropianem lub innym wypełnieniem. Zwróć uwagę, aby komputer nie przemieszczał się swobodnie wewnątrz paczki. Oczywiście każda przesyłka kurierska jest przez nas ubezpieczana, ale jak tylko możemy starajmy się unikać wszelkich procedur reklamacyjnych realizowanych przez firmy kurierskie.

3. Nadanie przesyłki

Po otrzymaniu zgłoszenia naprawy, wezwiemy kuriera po odbiór przygotowanej przez Ciebie przesyłki. W tym celu użyjemy danych adresowych wprowadzonych przez Ciebie do naszego systemu podczas tworzenia zlecenia serwisowego (rejestracji konta).
Oczywiście możesz wysłać sprzęt również „na własną rękę” w tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt z nami w celu ustalenia terminu dostawy.

4. Przyjęcie sprzętu na serwis

Kurier dostarczy Twój sprzęt do naszego serwisu.

5. Diagnoza i wycena

Zdiagnozujemy usterkę i przygotujemy wycenę naprawy Twojego sprzętu.

6. Kontakt z Klientem

Na podany przez Ciebie numer telefonu lub adres mailowy zostanie wysłana do akceptacji oferta naprawy lub skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie telefonicznie.

7. Naprawa

W przypadku Twojej zgody, przystępujemy do naprawy komputera.

8. Odesłanie laptopa pod wskazany adres/ do określonego Paczkomatu.

Po naprawie, sprzęt dezynfekujemy i przygotowyjemy do wysyłki. Staramy się w miarę możliwości wykorzystywać to samo opakowanie w którym sprzęt został do nas dostarczony. Gdy istnieje taka potrzeba dodatkowo zabezpieczamy sprzęt. Komputer wysyłany jest na adres wybrany/podany przez Ciebie podczas tworzenia zlecenia serwisowego.

----------------------------

Kilka słów o naszym serwisie...

Twój komputer przestał się włączać, matryca wygląda na uszkodzoną, klawiatura została zalana, gniazdo zasilania nie łączy, pękła obudowa, oprogramowanie przestało działać lub po prostu coś nie działa prawidłowo?

Jako jeden z niewielu serwisów laptopów posiadamy specjalistyczne urządzenia służące do diagnozowania i napraw płyt głównych w notebookach. Dzięki temu wykonujemy reballing BGA tam, gdzie w innym serwisie wymieniają płytę!

Każda naprawa jest objęta gwarancją co daje Ci pewność, że Twój komputer lub inny sprzęt elektroniczny będzie działał prawidłowo!

Naprawiając sprzęt u nas:

  • Twój laptop otrzymuje opiekę profesjonalisty z wieloletnim doświaczeniem.
  • Masz pewność, że naprawa będzie wykonana na najlepszym dostępnym obecnie sprzęcie, minimalizując ryzyko powstania wtórnych uszkodzeń (reklamacji).
  • Otrzymasz bezpłatne porady naszych specjalistów pozwalające na natychmiastowe podjęcie decyzji o naprawie. My cenimy Twój czas.
  • Oszczędzisz czas, ponieważ korzystamy tylko z najnowszego sprzętu serwisowego, skracającego do minimum długość procesu naprawy - Twoje zadowolenie to nasz sukces!
  • Teren działalności naszego serwisu notebooków obejmuje cały Kraków, dzięki czemu do nas jest zawsze blisko.